duel -1-



Ανάσα ρυθμική..βαριά...αγχώδης..ένα βήμα τη φορά..κάθε ανάσα και ένας δρασκελισμός..

Πρέπει να βιαστώ..αυτή τη φορά πρέπει να προλάβω..αυτή τη φορά ΠΡΕΠΕΙ να σε προλάβω..

Γιατί τώρα ξέρω..


Παύση...


..Πρέπει να περιμένω την κίνησή σου.. έτσι είναι το σωστό.. είναι η σειρά σου..
..Κοίτα με..Αφού ξέρω..Δεν υπάρχει λόγος..Μη σπαταλάς σε περιττές κινήσεις την ευκαιρία που σου δίνω..

Πλέον το γνωρίζεις κι εσύ..


Ρίγος...


..Με ένα φύσημα έστειλες έναν δισταγμό προς το μέρος μου..
..Δάχτυλα έτοιμα να χαϊδέψουν τα χείλη μου..χέρια έτοιμα να τυλιχτούν με τα δικά μου χέρια..σώμα έτοιμο να καλύψει το δικό μου σώμα..

..Γυρίζω αργά το κεφάλι και σε κοιτάω..Όχι αυτό το βλέμμα δε δηλώνει παράκληση..Γιατί τώρα ξέρω..Πλέον το γνωρίζεις κι εσύ..

..Ένας δισταγμός που ποτέ δεν έπραξε..ένας δισταγμός που ήταν έτοιμος να κάνει..αλλά ποτέ δεν τόλμησε..ένας δισταγμός που άπλωσε το χέρι αλλά ποτέ δεν άγγιξε..

Αυτό το βλέμμα είναι της νίκης..

Ανάσα ρυθμική..ένας αργός βηματισμός..



Παύση...



Σειρά μου τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου