Ακροθιγώς





-Κοιμήσου λίγο ακόμα, αγάπη μου.
-...

Αχ, αυτή η μυρωδιά της θάλασσας που αναδύεις. Με μια βαθιά εισπονοή ρουφάω κάθε ίχνος της.
Με την αφέλεια, ίσως, ότι ρουφώντας όλη τη μυρωδιά σου θα πάρω από μέσα σου όλα αυτά που τόσο σε έχουν κουράσει.
Με την ίδια αφέλεια που κούρνιασα στην πλάτη σου ανοίγοντας τα χέρια για να χαθείς μέσα τους...για να ταξιδέψεις σε διαφορετικά όνειρα.



-
Ησύχασε, αγάπη μου.
-...

Χάδια άγρυπνα σε γεμίζω. Στο ταλαιπωρημένο, γεμάτο αλάτι σώμα σου. 
Αλμύρα που δίνει γεύση στη ζωή μου. Μένει στα δάχτυλά μου, στα χείλη μου, στο γυμνό σώμα μου που είναι ξαπλωμένο πάνω σου.


-Καλή σου νύχτα, αγάπη μου.
-...


Σε αγγίζω ακροθιγώς. 
Σου φιλάω τρυφερά μία μία τις άκρες των δαχτυλων του χεριού σου και φεύγω.
Για να έχεις πέντε φιλιά.
Μέχρι την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε.

"Been far away for far too long". Όλη η ιστορία μας σε εφτά μικρές λέξεις.


-"....................." μου
-"....................." μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου