Ντοτς εντ ντασιζ


πες μου κατι

- ...

δε θελω σιωπη

- είναι τρεις τελείες. στακάτες νότες.
χοροπηδάνε ανέμελες. η μια δίπλα από την άλλη. 
άκου! 
να παμε πιο γρηγορα. 
πιο ψηλα.
πιο κοφτα. 
πιο καμαρωτα.

εχω κουραστει

- _ _ _

δε με παιρνεις στα σοβαρα.

- αυτές είναι τρεις παύλες. κοφτές. και συρτές μαζί. 
σαν πάτημα σουρντίνας.
πατινάρουνε με χάρη. η μια πίσω από την άλλη.
η πρώτη σφυρίζει ρυθμικά!
να μη χάσουμε το βηματισμό. 
προσοχή στη στοίχιση. 
προσοχη στην αποσταση.


χρειαζομαστε βοηθεια

- ... _ _ _ ... ..._ _ _ ...


μη μου μιλας με κωδικες

- ωραία. μίλα μου εσύ. προσπάθησε να μιλήσεις τη γλώσσα μου. 
να, ακούμπησε το χέρι σου πάνω στο δικό μου. 
οδήγησε το μολύβι μου να αποτυπώσει πάνω στο χαρτί αυτό που νιώθεις.
κάνε μια μικρή γραμμή. ή και μια μεγάλη. 
λεπτή ή και έντονη. 
ευθεία ή διακεκομμένη.
βάλε και μερικές τελίτσες αν θες.
ή επιμήκυνε αυτές που παρακαλάνε για μεταμόρφωση.
κάνε τους δικούς σου συνδυασμούς.
ζωγράφισε περιγράμματα.
βάλε όρια.
ή σβήσε σύνορα.
σχεδίασε διαδρομές.
δημιούργησε καρδιοχτύπια.
ή τραβα μια ευθεία θανάτου.


άλλες είναι ορατές. άλλες αόρατες _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _μη κοιτάς στο χαρτί _____ _ _ ______ _ _ ______ _ _ ______ _ _ ______ _ _ _____ _ _ _____ _ _ ______  _ _ μπορεί στο τέλος να γίνουν απλώς φανταστικές.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου